Cicle superior 2015-16

• 6è Els Falcons:  Els nens i nenes de sisè han fet ELS FALCONS  a E. física i s’ho han passat molt bé.
  • 6è Fundació Miró:  A inicis d’Octubre els nens i nens de 6è hem anat a la Fundació Miró, a estudiar el simbolisme i els colors d’aquest artista.A l’escola ja vam aprendre prèviament el significat de la majoria dels símbols que apareixen als seus quadres. Per això allà ho van entendre tot molt bé.
  • 6è La terra i els seus moviements: A Naturals hem estudiat la Terra i els seus moviments. En acabar la part teórica i haver visualitzat alguns petits videos sobre el tema, amb plastilina han modelat per grups aquests fenòmens: Volcà, volcà per dins, Falla, Plec anticlinal i plec sinclinal.
  • 6è CosmocaixaDurant aquest primer trimestre, i lligant-ho amb l’estudi del color, el moviment , les forces etc, hem anat al Cosmocaixa a fer un taller de LLUM I COLOR, amb molt  bons resultats. Tot seguit hem pogut accedir lliurement al museu de la ciència, a la gran sala.
  •  6è Teatre Nacional: Hem anat a veure una obra de teatre CAPAS, a l’emblemàtic Teatre Nacional de Catalunya. L’obra ha estat una barreja de teatre i circ, amb acrobàcies. En general ha agradat molt, perquè era diferent. Hem aprofitat la sortida per dibuixar la façana central del teatre.
  • 6è Visita al museu d’història de Catalunya. Hem fet l’activitat anomenada “El tresor de’n Serrallonga”, i d’una manera molt lúdica els nens i nenes han après moltes coses de l’edat moderna, les classes socials,, històries de pirates i bandolers , les guerres etc
  • 5è Projecte de barri.
  • 6è Colònia Vidal La visita a la colònia Vidal va ser molt pràctica per veure in situ tot allò que havíem estudiat de les colònies industrials a les voreres del riu. Vam entendre molt bé com vivien, a l’entorn de la fàbrica on treballaven. Les cases, les dutxes comunitàries, el safareig comunitari, l’escola de nens, la de nenes, la biblioteca….
  • Portes Obertes Cicle Superior