MENJADOR

L’escola disposa de servei de menjador gestionat per l’AMPA. El dinar s’elabora diàriament a la cuina de la pròpia escola. Els alumnes queden atesos per un equip de monitors i monitores de 12:30 a 15:00. Després de dinar, els més petits fan la migdiada i la resta fan activitats dirigides.

Mensualment els nens i les nenes porten el menú dels àpats queDSC06567 fan al centre.

ACOLLIDA MATINAL

S’organitza de les 7:30 a les 9 del matí per tal de fer compatible l’horari laboral dels pares amb el dels alumnes. Ofereix un espai i un temps dedicat a rebre els alumnes i a atendre’ls fins a l’hora que comencen les classes. Durant aquesta estona els alumnes poden esmorzar si la família ho creu convenient.

BIBLIOTECA

És un servei que ofereix l’AMPA a partir de les 16:30 h i fins a les 18:30 h als alumnes de Primària. Durant aquest període els alumnes poden berenar idesprés accedir a la Biblioteca per llegir, consultar llibres, fer els seus deures…biblio_1

Els divendres la biblioteca obre les portes a les famílies.

Per consultar les diverses activitats que es realitzen a la biblioteca podeu consultar el blog:

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

L’AMPA gestiona activitats extraescolars que ofereix als alumnes a partir de les  16:30.

L’oferta d’activitats por variar d’un curs a l’altre. La informació sobre activitats extraescolars es fa arribar a les famílies a començament de curs. També podeu consultar les activitats en el següent enllaç: Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars pretenen ser un complement en la formació dels alumnes i no pas un temps dedicat a l’ampliació del currículum que imparteix l’escola durant l’horari lectiu.

CASAL D’ESTIU

El casal s’organitza durant el mes de juliol, la primera setmana de setembre, també durant les vacances de desembre. És una activitat que pretén omplir un temps en el qual els alumnes han finalitzat el curs i els pares encara treballen. Es tracta d’una proposta de caire lúdic que pretén potenciar la creativitat, les relacions personals, l’arrelament a l’entorn i que permet als alumnes gaudir del temps lliure.

Per tal de consultar més informació us podeu dirigir al següent enllaç: Casal d’estiu