CICLE INICIAL 17-18

• Dansa Ara

Els alumnes de 2n van anar el dia 17 d’abril al Palau Sant Jordi per participar en el Dansa Ara, juntament amb altres centres. Aquest és un esdeveniment de dansa contemporània adreçat a l’alumnat de Cicle Inicial de primària que té com objectiu promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants.

El dilluns 29 i el dimarts 30 de gener els alumnes de segon van fer una visita al Forn Elies per tal d’aprendre quin és el procés d’elaboració de pa. Van treballar els tipus de farina, la massa, la cocció al forn, i a més a més, van fer magdalenes!

• 1r Sortida al Caixa forum Hem anat al Caixa Fòrum i hem visitat una exposició sobre Andy Warhol, titulada “L’Art mecànic” i després hem fet un taller del Mural de Sol Lewitt.
  • 1r Hort:A mitjans de novembre vam pujar al terrat de l’escola, on tenim l’hort i vam netejar la terrassa, després vam preparar la terra de l’hort i vam plantar i regar.  Ara a cuidar-ho i a esperar que creixi!
  • Àvies contes contes Han vingut unes àvies de Vic i ens han explicat uns contes i tots i totes hem gaudit molt.
  • 2n Casa de les punxes  El dia 13 de febrer els alumnes de segon va anar a fer una visita a la casa Terrades(casa de les Punxes) construïda per l’arquitecte Puig i Cadafalch. Van aprofitar la sortida també, per fer un taller de mites i llegendes.
  • 1r Aqualogia : Hem fet una activitat anomenada AQUALOGIA i ens han explicat el cicle de l’aigua, hem vist un vídeo sobre com es depura l’aigua a les ciutats i hem fet alguns experiments.
  • 1r Carnaval: El dia 9 de febrer vam celebrar el Carnaval, ens vam disfressar i vam fer unes danses al pati de l’escola.
  • 1r Zoo:   El dia 14 de febrer els alumnes de primer vam anar al zoo, primer vam fer un taller on ens van explicar moltes coses sobre els animals, com es classifiquen segons el seu hàbitat, el seu aliment, etc. Després vam fer un recorregut pel zoo acompanyats d’un monitor i posteriorment vam dinar i vam visitar lliurement altres zones.