Cicle inicial 18/19

Bee-Bots

Els alumnes de primer continuen el seu aprenentatge en robòtica gràcies als Bee-Bots, uns robots educatius que permeten fer activitats de seqüenciació, estimació i resolució de problemes d’una forma engrescadora i divertida.

Per visualitzar els vídeos de l’activitat, seguiu aquests enllaços:

Fil a l’agulla

El dia 22 de novembre les nenes i els nens de primer vam fer, amb la Sara, un taller d’educació emocional per millorar els valors i la convivència a l’escola.

Padrins de lectura

Al llarg d’aquest curs, els alumnes de 5è es convertiran en els padrins de lectura dels nens i nenes de 1r. Realitzaran diverses activitats conjuntes amb els seus fillols, i sobretot els guiaran i els ajudaran a millorar en el seu aprenentatge.

L’hort

Aquesta setmana els alumnes de CI hem anat a l’hortet de l’escola a plantar enciams, escaroles, cebes, faveres i pesoleres. Esperem que creixin i un dia fer una bona amanida!

1,2, coop!

El dia 5 de novembre els alumnes de primer vam fer el taller 1,2, coop!.Un taller per apropar els nens i nens a compartir i treballar els valors del cooperativisme.

La verema

El dimecres 10 d’ octubre, els nens i nenes de 1r vam anar a fer la verema al Canadell. El dia va començar molt plujós però vam estar molt bé. Els germans Picapoll; la Vinyet, l’ Hortènsia i mossèn Botes ens van ensenyar com es fa la verema.