CICLE MITJÀ 17-18

• 3r. El Pablo, professor d’atletisme de Can Dragó, ens ha fet una classe super divertida d’atletisme. Hem après molt!

El 24 d’octubre, els alumnes de cicle mitjà vam compartir una estona de jocs i activitats cooperatives per conèixe’ns i gaudir tots plegats. Vam passar un matí ben divertit al Parc del Guinardó.

El 14 de novembre els nens i nenes de 3r van anar al cim de les àligues a conèixer una mica més i aprendre sobre les aus rapinyaires, la seva alimentació, la manera de volar, etc.

El 15 de novembre vam anar al Delta del Llobregat per conèixer de primera mà l’ecosistema que hi ha a la desembocadura del riu Llobregat. Vam aprendre i observar moltes coses!

El 24 de novembre els alumnes de 4t hem col·laborat amb la realització d’una flashmob pel dia de la discapacitat (3 de desembre) amb altres centres i escoles del districte. Vam ballar molt i ens ho vam passar molt bé!

• Els i les alumnes de 4t vam anar al planetari del Cosmocaixa el passat 19 de desembre per aprendre els moviments de la Terra i la Lluna.

• El passat 11 de gener els nens i nenes de 3r vam gaudir d’una audició a l’escola de música.

El 23 de gener la canalla de 3r va rebre la visita d’un expert en Aqualogia on se’ls va explicar el cicle de l’aigua. A més a més, van tenir l’oportunitat de tastar diferents tipus d’aigua: natural, embotellada i amb gas.

El 26 de gener els alumnes de 3r van rebre la visita del poeta Ricard Bonmatí. Van representar amb mímica els poemes de l’autor i van crear un poema entre tots.

L’1 de febrer tots els nens i nenes de l’escola van poder gaudir d’una jornada de conta-contes explicada pels més experts. Moltes gràcies avi i àvies!

L’1 de febrer la canalla de cicle mitjà va poder veure i participar de l’obra de teatre en anglès “Billy Banjo” representada a l’institut Brossa.

• Els nens i nenes de 4t vam anar el 6 de febrer a l’escola de música on vam gaudir d’una audició per conèixer la historia del jazz.

Per entendre millor les etapes de la història que estem treballant a classe, el 20 de febrer vam anar a veure el Museu d’Història de Catalunya. Ens ho vam passar molt bé perquè ens vam sentir protagonistes de les diferents èpoques!

El 7 de març vam anar al Museu de la Ciència de Terrassa per poder experimentar nosaltres mateixos amb les diferents energies que estem aprenenent a classe. Vam tenir l’oportunitat de veure com funcionen diversos aparells!

• Els alumnes de 4t han fet una sortida el 4 de maig per aprendre a jugar a beisbol.