Cicle mitjà 18/19

3r – Cosmocaixa

Els alumnes de 3r vam anar el passat 9 d’octubre al Cosmocaixa per aprendre les diferents estratègies que utilitzen els animals per menjar i no ser menjats. Ens ho vam passar molt bé perquè vam poder observar alguns animals ben curiosos i espavilats que saben com amagar-se o defensar-se dels seus depredadors!

3r i 4t – Jocs Cooperatius

Tots els alumnes de cicle mitjà vam gaudir el passat 16 d’octubre d’uns jocs cooperatius al Parc del Guinardó. A més de passar una bona estona tots junts, vam aprendre a col·laborar i respectar-nos millor.

3r – Visita al CRARC (Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya)

El passat 13 de novembre els nens i les nenes de 3r vam fer una visita al CRARC i poder conèixer més coses dels àmfibis i rèptils que hem estat treballant a classe. Va ser molt interessant i emocionant perquè vam poder tocar tortugues, serps i llangardaixos!

3r – Coneguem el nostre barri

Durant el mes de novembre, a 3r vam treballar el tema del municipi, els districtes i barris de la ciutat. Per poder conèixer millor el nostre barri, vam fer una ruta per diferents llocs importants del Guinardó com ara: el Centre Cívic Guinardó, el Mas Casanovas, l’Hospital de Sant Pau, la Torre Garcini, el Mas Guinardó, el Mercat Municipal o la Font del Cuento. Vam aprendre moltes coses tant del passat com del present d’aquests espais.

Al cap d’uns dies també vam fer una altra visita a la seu del nostre districte, la Casa de les Altures, on ens van explicar les reunions que es fan en aquest bonic edifici i per a què serveixen aquests plens. Tothom hi pot participar i dir la seva!

3r – Taller de poesia

El passat dia 21 de gener, els nens i nenes de 3r vam rebre la visita d’en Ricard Bonmatí. Vam gaudir amb els poemes dels seus llibres i la manera tan fàcil i divertida de memoritzar-los que ens va ensenyar. Ens ho vam passar d’allò més bé!

3r i 4t – Avis i àvies conta-contes

El passat 24 de gener, com cada any, ens van visitar els avis i àvies conta-contes. Vam poder gaudir durant una estona de contes i llegendes populars explicades de manera molt emocionant.