CICLE MITJÀ 17-18

El 24 d’octubre, els alumnes de cicle mitjà vam compartir una estona de jocs i activitats cooperatives per conèixe’ns i gaudir tots plegats. Vam passar un matí ben divertit al Parc del Guinardó.

L’1 de febrer tots els nens i nenes de l’escola van poder gaudir d’una jornada de conta-contes explicada pels més experts. Moltes gràcies àvi i àvies!

El 14 de novembre els nens i nenes de 3r van anar al cim de les àligues a conèixer una mica més i aprendre sobre les aus rapinyaires, la seva alimentació, la manera de volar, etc.

El 23 de gener la canalla de 3r va rebre la visita d’un expert en Aqualogia on se’ls va explicar el cicle de l’aigua. A més a més, van tenir l’oportunitat de tastar diferents tipus d’aigua: natural, embotellada i amb gas.

L’1 de febrer la canalla de cicle mitjà va poder veure i participar de l’obra de teatre en anglès “Billy Banjo” representada a l’institut Brossa.

El 26 de gener els alumnes de 3r van rebre la visita del poeta Ricard Bonmatí. Van representar amb mímica els poemes de l’autor i van crear un poema entre tots.

El 24 de novembre els alumnes de 4t hem col·laborat amb la realització d’una flashmob pel dia de la discapacitat (3 de desembre) amb altres centres i escoles del districte. Vam ballar molt i ens ho vam passar molt bé!