Cicle Mitjà 19/20

Delta del Llobregat

El dia 5 de novembre els alumnes de 4t vam anar a passar el dia al Delta del Llobregat. Allà vam poder fer d’exploradors i d’observadors, i vam aprende moltes coses sobre les aus de la zona!

Les pocions de 4t

Les nenes i nens de 4t hem deixat volar la nostra imaginació i hem elaborat unes pocions màgiques per aconseguir coses increïbles! Volar, enamorar els morts, convertir-nos en homes llop… Quins ingredients més terrorífics!

Ricard Bonmatí

El dia 22 d’octubre, els nens i nenes de 3r vam rebre la visita de l’escriptor i rondallaire Ricard Bonmatí. Vam treballar i recitar els seus poemes i ens ho vam passar molt bé participant tots junts! Fins i tot vam crear poemes nous fent mímica!

Jocs cooperatius

El dia 15 d’octubre els alumnes de CM vam gaudir d’un dia de jocs cooperatius al Parc del Guinardó per conèixer-nos millor i treballar de forma conjunta tots barrejats. Ens ho vam passar d’allò més bé!