CICLE SUPERIOR 17-18

Jornada esportiva amb les famílies 6è

VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

Aquest curs els tallers de Cicle Superior giraran entorn de les obres de Joan Miró. Per això els alumnes de 5è i 6è hem anat a la Fundació Miró i hem participat de les activitats experiencials. Entre aquestes activitats hem composat unes cares ben divertides.

Avis conte-contes

El passat 1 de febrer en Pep i la Rosa Maria, mestres jubiltats han vingut a l’escola a realitzar una activitat de conte-contes pels alumnes de cicle superior.
En aquestes sessions els han explicat contes tradicionals poc coneguts que han anat recuperant per tal de compartir-los amb alumnes de primària de diferents escoles. D’aquesta manera intentem que no es perdi la tradició contes.

Disseccions de pulmons

Els nens i nenes de cinquè, aprofitant que a Coneixement del Medi estan estudiant el cos humà, han pogut realitzar la dissecció real d’un pulmó d’animal. D’aquesta manera, han observat la seva composició i les seves diferents parts.

Tommy and the Talent Thief

El alumnes de cicle superior van poder gaudir el passat 25 de gener de l’obra de teatre en anglès “Tommy and the Talent Thief”, on van participar a l’espectacle a l’institut Brossa.

Ball de carnaval de 5è